Min första (enda?) bokreabeställning

Ja, en liten korg blev det. Från Bokus, Adlibris rea hittade jag bara en enda titel på… Det slutade dock med att jag beställde fler böcker som inte var på rea än som var på rea. Förra året köpte jag så jädrans många böcker för att de var billiga, men i år försökte jag stilla mig och och endast beställa böcker jag hade kunnat tänkte mig även om de inte var på rea. Följande beställning gjordes:

 

Gilla ‘Hata horan!’
av Nilsson, Johanna. Ej rea.

Hon går genom tavlan ut ur bilden
av Nilsson, Johanna. Ej rea.

Stål
av Avallone, Silvia. Ej rea.

A Million Suns
av Revis, Beth. Ej rea.

The Apothecary
av Meloy, Maile. Ej rea.

Cell
av King, Stephen. Rea!

End Of Mr Y
av Thomas S. Rea!

Gloria
av Shamloo, Sara. Rea!

Grammatica Obscura
av Nanok. Rea!

Man in the Dark
av Auster, Paul. Rea!

The Electric Michelangelo
av Hall, Sarah. Rea!

The First Collected Tales of Bauchelain and Korbal Broach, Vol. 1
av Erikson, Steven. Rea!

The Ghost
av Robert Harris. Rea!

Berättelser från Engelsfors
av Bergmark Elfgren, Sara / Strandberg, Mats / Andersson, Kim W / Johnsson, Karl / Neidestam, Lina. Ej rea, men enorm pepp!

Ja, vi får väl se hur denna skörd blir. Mest är jag sugen på att komplettera med en liiiiiten beställlning från amazon (26 st) för att kompensera för det dåliga utbudet på bokrean. Vi får se.

3 tankar om “Min första (enda?) bokreabeställning

  1. OMG vilken bra kund du är! Gick in på rean men köpte till ordinarie pris 🙂 Hon går ur tavlan… och Stål är bra så dem kan jag rekommendera.

    • Haha, ja kanske är jag det… Men böckerna jag köpte till ordinarie pris var ju inte så dyra, och förra året köpte jag massor bara för att de var billiga som jag aldrig läste. Onödigt!

Lämna en kommentar