Böcker köpta +beställda

För några dagar sedan kom senaste paketet från amazon. Jag försöker alltid blanda lite i utbudet när jag köper och läser, men denna gång blev det bara sf och fantasy och sånt jag klassificerar som 100% pepp. Annars köper och läser jag även sånt jag kanske inte är helt såld på men känner att jag borde läsa, och oftast gillar jag även dessa böcker. Se mitt fantastiska bokpaket nedan:

20130421-093849.jpg

Sen har Kristian Gidlund dykt upp överallt sent senaste, och till sist kunde jag inte längre motstå att beställa hans bok. Jag har en känsla av att denna bok kommer beröra mig enormt mycket. Passade även på att beställa Drömbokhandeln och The Hot Zone.

3 thoughts on “Böcker köpta +beställda

Kommentera

