Tillbaka till verkligheten…

… och så var det dags att arbeta igen. Lite mycket denna veckan, samt mycket även utanför jobbet. Tröttheten kryper i varje muskel, men läser gör jag ändå. igår läste jag ut Beautiful Creatures, och jag tyckte att den var helt ok. Utan att avslöja för mycket vill jag dock säga att jag tycker att Cirkeln och Eld slår denna med hästlängder, både själva utförandet och handling/karaktärer/utveckling osv. Jag tror att det som drog ner betyget var formatet – e-bok i telefonen. Allt funkade som det skulle, men jag NJUTER inte lika mycket av läsningen när jag inte får känna på boken, bläddra, lukta osv osv.

Nu är det The Passage. Fan, vad bra den är. Höll på att missa min station i morse, SÅ bra. Men jag har inte tid att läsa den, i alla fall inte så mycket tid som jag skulle vilja. Förhoppningsvis är helgen och nästa vecka lite lugnare.

Kommentera

