nanowrimo, dag 25

Okej, nästan i mål. Vilken jävla månad! Åkte på världens jädra förkylning eller influensa eller vad det nu var, och var dålig i över två veckor. Det har inte varit optimalt att ta sig igenom 50.000 ord då, men än så länge ligger jag i fas. Med färre än 10.000 ord kvar känns det som att jag har målet i sikte, men jag lääääääängtar efter december med en frenesi jag aldrig förr upplevt. ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT SKRIVA HELA TIDEN (men sjukt stolt över mig själv för att jag producerat ca 80 datorskrivna sidor på 25 dagar, galet mycket)!

2 thoughts on “nanowrimo, dag 25

  1. Heja! Heja!
    Längtar också lite till december då det hela är över… eller kanske snarare till 50 000 ord då jag är sjukt trött på min berättelse och skulle behöva lämna den ett tag alternativt faktiskt fundera ut vilka mina karaktärer är.

Kommentera

