Söndag

Det finns värre saker än att behöva jobba på en söndag, speciellt om arbetet går ut på att läsa om Hanteringen av odöda som jag just nu läser med eleverna. Fortfarande sjukt bra. Sen ska de göra egna skräckfilmer (korta) och lägga ut på youtube. Låt oss hoppas att de faktiskt gör det! Svårt att veta med mina, men fy vad kul det hade varit om de lyckades.

Efter en riktigt trevlig kväll med TP igår (jag vann, hrm hrm) kände jag mig lite seg imorse ( kanske främst på grund av kombon gin+grappo, mindre pga min förkrossande seger i TP) så jag tillbringade morgonen med att läsa ut Det borde finnas regler av Lina Arvidsson. Sjukt hög igenkänningsfaktor. Rekommenderas varmt!

20121014-120522.jpg

20121014-120626.jpg

Kommentera

