Listmani 6, juni 2012

48. 4/6 Demonprinsessan Peter Bergting 
49. 6/6 All together dead Charlaine Harris
50. 9/6 Fifty shades of Grey E.L James
51. 10/6 Det fattas en tärning Johanna Thydell
52. 13/6 From dead to worse Charlaine Harris
53. 16/6 Hey Dolly! Amanda Svensson
54. 18/6 Intet Janne Teller
55. 28/6 Diamantsvärdet och träsvärdet 1 Nick Perumov
56. 29/6 My grammar and I Caroline Taggart and JA Vines
 
Oj, vilken dålig läsmånad jag haft! Mycket berodde det på den sega Nick Perumov-boken som tog tio dagar att ta sig igenom. Det roliga är att jag på slutet tyckte den var grymt bra efter att ha släpat mig igenom 300 sidor, och nu är jag sugen på att läsa nästa bok i serien…

Många underliga böcker i juni, kanske var det därför det kändes så segt? Jag avslutade dock månaden på topp med en underbar bok om grammatik, My grammar and I, som jag slukade på mindre än ett dygn.

Kommentera

