Dåligt lästempo

Jaha, så var sommarlovet här. Det långa, efterlängtade sommarlovet. En vecka har hunnit gå, och jag ska vara ledig till i mitten av augusti. Härligt, men också mycket underligt. På ett oförklarligt sätt har lästempot sjunkit! Ingen vet varför, det kan vara brist på många timmar med buss till och från jobbet. Eller kanske att jag testar en ny fantasy-författare som jag inte riktigt vet vad jag ska tycka om än. Segt går det i vilket fall som helst. Hoppas på bättring i nästa vecka och framför allt i juli, då tanken är att jag ska resa iväg till ett varmt land och inte gör annat än läsa, bada, sova och äta. Kanske någon sak till, men låt oss hålla bloggen relativt barnvänlig.

Bättringen kommer säkerligen sammanfalla med leverans av ett visst paket från amazon… Fjorton böcker blev det denna gång; bland annat mer om Ana och Christian i del två och tre av Fifty Shades-trilogin, några zombieböcker, en biografi och en grammatikbok. Ser MYCKET fram emot detta. Skall även läsa ut Min kamp 1!

Kommentera

