All together dead

20120606-112046.jpg

Jag köpte en box med åtta stycken Sookie Stackhouse-böcker för en billig peng på bokrean i år, och har nu tagit mig igenom sju av dessa. Jag tycker mycket bättre om böckerna än jag trodde! De är lättlästa, spännande och faktiskt ganska välskrivna. Jag hade nog en del dumma fördomar om böckerna, dels på grund av True Blood och dels på grund av den chicklitt-aktiga genren.

Nu har jag bara en bok kvar i boxen, och såvida jag inte snubblar över ett supererbjudande tror jag inte jag köper fler. Det skall dock sägas att jag efter många år av tjocka, tunga fantasyböcker verkligen uppskattar korta, lättlästa och spännande böcker. Tummen upp för Charlaine Harris!

Kommentera

