Ett nytt kapitel

Så ska även jag testa på att blogga. Mitt största intresse är ord i alla dess former, helst skönlitterära sådana. Jag försöker läsa mycket och ofta, och i denna blogg tänkte jag skriva om det jag läser. Kanske inte så jävla originellt, men roligt för mig själv och det är det viktigaste. Vi får se hur länge bloggen lever, men ett som är säkert är att jag säkert komma att låna idéer om HUR en kan skriva om böcker från alla andra bokbloggar jag läser. Vi får helt enkelt se hur detta går…

Välkommen!

Kommentera

